Friday 16 December 2011

Boredom Struck Me

Greeting to my readers :)

macam yang korang tahu , aku sangad-2 bosan , bosan , bosan , dan bosan .. aku tak tahu ape nak buad . Mesti korang tertanye-2 kan ? 'takde sape-2 text kau kah ?' hahaha , si handsome pun tade kredit macam mane nak text aku kan ? sebab tuh aku bosan , no one to accompany my nights :( . Kalau nak online pun , macam lha kawan-2 aku on kan ? aku rindu manje , teyha , amy , tiya .. nak update post pun ta semangat kalau take dyorang . kalau diaorng ada penuh skit notty aku , heheehe  :) ape erk ? aku baru lepas edit blog , tapi macam tak puas hati kan ? aaahh lantak lah , yang penting aku dahh try , hehe . memandang kan aku bosan kan ? korang kene layan cerita merepek aku , hehehe ,,, FIRST , aku nak jadi pilot , tapi si handsome cakap dia pulak nak jadi , penyibuk ! hehe  :P dahhh ! aku tak tahu nak merepek ape lagi ,, heshh , annoying betul aku nie kan ? tapi , ade aku kesah kah ? hehe , kenapa tak ramai yang follow aku hah ? hessh .. hurm .. hah ! entri aku sebelum ni ade tanye kan , sesape yang baik hati menyumbang idea nak edit blog aku nie , tapi tade sorang pun yang sudi :( kedekut :) hehehe ,,, Btw aku rindu budak handsome , nak tahu siape ? cari lha sendiri hokeyh ,independent sket , ecehh . haha , next -2 ape lagi ? untuk menghilang kan rasa bosan aku kan , aku layan novel Kasih Yang Suci , korang tahu kan ? takkan tak tahu ? cerita Nora Elena tuh lha , hehe . Cerita tuh boleh tahan lah best . tade lah bosan sangad :) hah ! lagi satu ,, aku nak cerita , kawan aku sorang nie , touching dgan aku manje dgn tiya , sebab tak text dia mse nak online , hehehe .. Sorry lah sayang hoi , kami ingatkan kamoo busy . but she have forgiven us ,hehe , katenya tak pandai nak touching lame-2 , hehe . bguslahh , senang pujuk , huihuihui , kalau aku , aku biarkan diri dipujuk , hehe , i was really annoying behavior :D kehkehkeh , aku ni comel tak ? hishhh Emy ! kalau kau tanye pun takkan ade sorang pun yang comment lha , so better not to ask hokeyh sayang :) hurm , i get enough entries here :') . nak p layan maharaja lawak mega , walaupun tak bpe nak minat kan ? but i will try to interested :0

Assalamualaikum and good night reader :)

2 comments:

  1. aku syg kau emynatasha :3
    aku syg kau najihah :3
    aku syg kau fatihah :3
    aku syg kau amylia :3
    kita bff <3

    ReplyDelete
  2. yeahhh , hahaha , aku sayang kau jugak :) najihah jugak amylia jugak , fatihah , jugak

    ReplyDelete