Sunday 18 December 2011

The Most Important Preparation for The Year




Greeting to my readers :)




Hari ini aku nak buad entry pasal persiapan untuk tahun 2012 , memandang kan aku ni calon PMR :)
banyak benda sebenarnye aku kena buad , tapi aku malas nak fikir , ngeh-2 . Holiday belum hbes lagi , so relaxx dulu kan ? hehheh :D . Aku baru beli dua pasang baju , satu kain , dan sepasang kasut , tu jea . hehehe . I am very afraid to sit for PMR :) dah lah sekolah Kluster , mesty lah pengetua nak yang terbaik dari kitaorg kan ? apa-2 pun , good luck to my friends and myself also :p . Manje ! teyha ! Tiya ! nanti kita belajar sama-2 , aku nie pemalas , so kauorang kene pakse aku . grrrr :) Amylia pun aku nak study dengan kau ! walaupun , kelas da tak same , our relationship was established as a good friend  :) . Betul tak ? aku nak kita semua dapat 8a .. NAKKKK sangat-2 , satu je kita kena buad :D ,, BELAJAR BERSUNGGUH-SUNGGUH  ! Ziela , Sha-2 , Neisa , Nisa m , Radenku , semua lhaaaa , Good Luck :) Alif pun belaja betul-2 tahu , jadi budak baik macam Nur Emynatasha :D hahaha ,,

Stop up here , Going to lunch :)

Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment