Saturday 17 December 2011

I Love This Boy

Greeting to my readers :)

You have already read the title and and saw the picture side right ? hehehe , Agak-2
kau tahu tak aku nak tulis pasal ape ? Dia yang suruh ! hahaha , tapi aku memang nak tulis pun , heheh . Sorry lha saya curik gambar awak lg :) suke gmbar yang nie , comel sebab pakai cap tu :D lame tak tngok awak pakai cap tu kan ? :') hurmm. Kauorg nak tahu dari mula kah ? :) Malu lhaaa syg ,, hehehe :D okay lhaaa , dari mula aku cerita...

Aku sebenarnya dah kenal dia lame dahh , masa drjh 4 atau 5 mcm tu lhaa , dia yang ingat tarikh uh bile , aku ta ingat pun , hehehe . Kitaorg masuk bola tampar same-2 , ntah mcm mane boleh tersangkut pulak , muahahhaa:D , oke stop sampai situ je lha , nak cerita pasal skarang nie ha . his mom was friend with my mom .
18 April 2011 :D haha , aku buad entri ni ary ni sebab , hari ni kan 18-12 kan ? so , dah Lapan bulan dahh :) hehe , dia text aku cakap ' yeayyy , syg bb , tulis panjang-2 tau , panjang gile ' haha  . aku suruh dia bg idea , tp dia suruh pikir sndiri , ade ke patut ? huhh :P mula-2 , dia mintak couple , bnyak kali lha kan , dia kate dia dah tnggu aku lha , ape lha kn , hehe , pastu aku suruh dia mintak face2face :D oke dia mintak , aku terima lha , tapi lepas tukann , ade bnde happned aw , HAHHHAAAHHHA , aku tana cerita !!! bodoh gile ,, haha :D :D :D aku tanak cerita ! memalukan , kehkehkehkeh ,,,,lepas tu ,, dah . couple lah mcm biase kan ? ape lgi erk ? aku tana cita pasal bnda-2 uh , nak cite mcm mane dia layan aku , :D  he likes to get angry , so have to rein in his feeling :) jangan bagi dia mara . aku tak suka kalau dia mrah :( sorry lha Alif , tapi saya memang tak suka :) dia nie tak bape romantik , but i should be grateful if he is so romantic :)
aku tak kesah pun , janji dia sayang aku , :D dan aku pun sayang dia sangad-2 :p . Dia selalu cakap dia ni , handsome ! 24 hours is , if possible , aku pulak akan ugut dia , suruh cakap aku comel ! hahaha :D kejam kan ? Dia cakap aku gemuk ! grr , tp aku rase dia nak gurau jea , hehehe . Aku suka cara dia caring dgn aku , :) suka sangad buad dia risau , hahaha :p . Ape lagi ? totally lost the idea :(
ahhha . aku masuk kan gambar je lhaa , hehehe , good idea lhaa :D
ehehehheeeeh ! tak nak lahh , tade gmbar lha ,, sume buruk :D hehheee , ape lagi aku nak cerita ni ?
hurmm . when i was online , he will not forget to say ' do not itch ' ,, jangan gatal , jangan gatal , dan jangan gatal , :D . I like him talk like that , he was in great affection :) what next ?? hurmmm , Hah , lagi satu ! dia nie jenis yang tak suka bersurat-2 bagai nieh :) tapi aku yang ajar dia ,, heheh , last-2 dia pun suka bersurat-surat . Kami ade buku tahu ^^ SYAZEMY :p , hurm ,,I hope that our relationship will remain forever , and will come into marriage :D :D :D , hahha ..hurmm ,,, Totally lahhhhh lost the idea !! huh :D . Last , aku betul-2 sayang dia ! sayang sangat-2 . :D . K lha guys , enough up here .


   NUR EMYNATASHA + ALIF SYAZWAN  :')

Thank you for reading :) Assalamualaikum :D

No comments:

Post a Comment