Saturday 31 December 2011

Mr Rabbit The Runner :p

Greeting to my Readers :)

Sekarang nie aku dekat luar rumah , depan kolam . Tengah lepak-2 sambil jaga Mr Rabbit :) Dia nie kuad lari so aku kena get ready . Nanti ada yang terlepas lak , hehehe . Sekarang aku dah single , so banyakk sangat masa aku nak spend time dgn Mr Rabbit nie , takde lha dok mnghadap phone :p . Fb pun dah deact , lagi lha banyak masa kan ? Tahun depan dah kena STUDY gila-2 . HEHEHE . Nasib baik ada kawan macam manje , amy , teyha , tiya ni ha . Dyorg rajin belajar , so pngaruh yang baik kan-2 , Caya lah dyorg . Mwehehe :D Angin kat rumah aku nie gila gempakkk , sejuk bhaii sambil dengar lagu westlife , lgi lha syokkk :D . Aku ta tahu nak cakap ape dah . Sumpah bosan . mweheheh . Dahh lha dia pun bukan nye ingat aku so buang masa gilaaaaaaaaaaaa aku nak ingat kat dia BOOOOOOOOOO  :D Bahaha , mampuih lha hanggg , Malas nak pikiaqqq lagi . Huh , buad sakit hati aku jea . Kayyy lha smpai sini jea ,
Cakap je pasal dia , sedih lak . HAHAHA , tipu jea tue . :p

Byebye guys ,

ASSALAMUALAIKUM :)

No comments:

Post a Comment