Friday 16 December 2011

Work Hard to Beutify My Blog

Greeting to my readers :)

aku tengah berusaha keras nak cantikkan blog aku yang nampak macam ada yang kurang kan ??  but i really-2 appereciate pertolongan nisa mohammad , two time already i mention her name right ? :') hehe , anyway thanks a lot lah :') , hurm , back to the title , sekarang ni aku sangad-2 berusaha untuk edit blog aku .. sakit pinggang weyhh nak edit-2 bagai nieh , if possible lahh aku tak nak edit-2 bagai niehh ,, tp tak best lah blog aku buruk , blog org lain lawa , tak puas hati lah kan ? hehehe , Btw , aku seronok pulak edit-2 nie , tapi kalau dah bengang gile edit tak jadi , alamak bye-2 lahhh blog nie ,, hehehe ,, but i am a tenacious  , ecehh ,, hehehe ,, hurm , you all have any ideas to help me beutify my blogg ? i hope so you can contribute ideas :)
next,next,, sekarang aku tengah tunngu inbox dari , alif ,, :) hahaha , ade game bola tampar katenye ,, lame menunggu tahu ^^ but I faithfully waiting for him , yeahh :) HAHAHA :D what next ya ? ermmmmm ,,,,oke lha , nie je kot entry aku ,, hehe , want to refresh my body , chaouww :D

Assalamualaikum :')

No comments:

Post a Comment