Thursday 22 December 2011

Esok , 23-12-2011 :(

Greeting to my Lovely readers :)

Esok , aku mesti bosan :( ,, Sebab Alif nak pergi Singapore :'( . Mesti aku bosan sangad-2 . Nak text sape nanti . Dia tak kasi aku Online !! :( Heheh , Aku pun da lme tak update Blog nie . Tak tahu lha nak tulis ape . Hahaha ,, 0:) . Aku cerita pasal hari tu lha . 20 December , pukul 4,30 . Aku cerai dengan dia . Kenapa ?
HAHAHAA , takda jodoh lha . Tapi semalam dah married balik , mwehehehe :D Korang tahu takk ?? Aku nangis dalam gelap bhaiii . COOL gile kan ? Haaaahhaa , takda sape nmpak tau ^^ Dia pulak nnges dalam selimut , Hahahha . Mesti buruk :D Masa mintak clash uh . memang sakit hati nak mampuiiihh . Sebab tu maen mintak jea . hekhekhek .. I've run away from this title , HEHEHE , tajuk pasal esok , Apalha . Ahhh , ape-II pun esok aku bosan , dah cmfirm . Hhehe , Nseb baik sehari je taw :D Takde bnde nak cakap dah nie . Aku suruh dia baca doa naik kenderaan tau .. Baikkan ^^ ? hehehe .. Dah lha nie je
Papai :) !!

I will miss you , I love you Alif :) JANGAN GATAL-II TAU :D


Assalamualaikum readers . tata

No comments:

Post a Comment