Friday 30 December 2011

Cerita aku dan dia

Greeting to my reader :)

Assalamualaikum .
Aku nak cerita pasal aku dan Alif :( . Aku ngan dia dah clash . Semua sebab ego aku . Ntah lha . Aku rasa kiteorg memang tade jodoh . Tapi aku dah buang ego aku , aku mintak couple balik ngan dia . Tapi dia kate, dia tana aku terseksa lagi . So aku kena respect keputusan dia . Sakit gila hati bila dah clash . Tapi aku rasa lame-2 oke lha tu kodd . Lagipun nak exam kan ? Huh , harap aku boleh lupakan dia . Tapi cinta aku kat dia aku akan simpan dalam hati aku . Sumpah nak nanges bila ingat balik kenangan kitaorang .Macam-2 kenangan aku ngan dia . :'( Kenangan masa tengok wayang , date , main air , bola tampar . Banyakkkkkkkk sangat kenangan aku dgn dia . Aku tak pasti dia ingat tak kenangan tuh . Yang penting aku sentiasa ingat . Aku paling suka main skte dgn dia , gila syok wey . Romantik . Dia tarik aku , jatuh same-2 :( Tapi benda tuh takkan berulang . Aku dah pun deactve fb aku . Sebab ape ? Sebab kalau aku online , aku mesti tngok gambar kat fb dia . Aku nak lupakan dia .

K lha guys , nie jea .
byebye . :)

No comments:

Post a Comment