Friday 16 December 2011

i will keep memorise of 2011

Greeting to my readers again ,

hai :P Assalamualaikum ...
see the title above :) hehe , kenangan ? 2011 ? sangad banyak ,, hurm .. aku gembira sangad , tahun 2011 jugak aku berkawan rapat dengan amylia , teyha , tiya, fatin . Manje tu dari form 1 aku dah rapat , tp masuk form 2 aku makin rapat lha , mengenal hati budi masing , hehe .. too many memories for this year :) ada yang sedih :( ,, ade yang happy :) ade yang sangat kelakar :D , macam-2 lha ! kalau nak cerita pun takkan habes punya , prcayalahh , :)) aku sayang sangad nak tinggal kan tahun rampantly nie :D hehe , form 2 ! mesti lah tahun yang paling gila kan ? buad salah setiap hari , tapi aku tak , aku tak pernah teringin nak menyumbang name kat buku pengawas uh , hehe . budak baik kan ^^ . ape-2 pun , aku sayang sangad-2 teyha , manje , tiya , niesa, fatin , dan kawan-2 aku yang lain . budak asrama jugak , tak ketinggalan senior-2 yang gempak gile kan ? hehe .. :D iloveyoualls :) , kejap-2 aku nak masukkan gmbar orang yang dah buad aku tersenyum dan murung , hehe , hurrrrm , tutttutuuu , kejap lha !
nieh ha ! NUR FATIHAH DELI , comel kan
dimple dia ? hehe ,

MANJEMYTEYHAMYTIYA :)
nie ade amylia sekali , comelkan kami ^^
TIYA pun ada dlm ni , sorry tak masukkan gambar kau , ta tahu nak pilih
yang mane  :D
NAJIHAH MOHD NOH , budak
nie malas skit :D hehehe
alif syazwan rosli :)
hehe , tak yah tnye lha sape dia kan ?
:D




MASE NIE kat SUNWAY LAGOON ,
best ! kluar dengan kawan-2 under cikgu ROHANA , :D

okehy ?  hehe , nie je dulu aku masukkan nanti dalam next entri aku masuk lagi , hurm , back to the title again ,, korang pun mesti ade kenangan kan ? but i think my memory is the best best best !! ngeee :) heheh , banyak benda nk cakap sebenarnya , tapi stop sini dulu lah . Later i made another best entry :D
byebye readers :)

Assalamualaikum :')

No comments:

Post a Comment